Galiba ülseratif kolit e son

Slm arkadaşlar ben 2 haftadır propolis ,kantoron ve balla yoğunlaştırılmış propolis kullanıyorum ve şu anda günde 4 veya 5 defa tuvalete gidiyorum ve bunun ikisi sadece idrar için gidiyorum. Önceden birşey yediğim veya içtiğim zaman yarım saat içinde tuvalete gitmek zorunda kalıyordum şimdi yok öyle birşey , ben bu yazıyı 3 - 4 ay sonra yazacaktim ama sonuçlar iyi gidince dayanamadım yazdım bir ay sonra yine yazacağım durumum hakkında acele etmeyin bekleyin sonuç nasıl olacak hemen kullanmaya başlamayın. not: bu ürünleri satan çok var hepsi aynı değil ileriki zamanlarda ben yazacağım hangi ürün olduğunu sonuçlar iyi giderse tabi TEŞEKKÜRLER 



kullanici1799 demis ki:

Gaps diyetine başladım ancak Tam gaps diyetinden başladım.. Giriş dieti gerçekten zorlayıcı.. kitapları okudum. Hani anne babamızın küçükken 'bunları ye çok sağlıklı' dediği ve bizim burun kıvırdığımız ne varsa.. yediriyor bu diet :) Kemik iliğ, iç yağlar, tereyag yada sade sağ vs.. propolis de kullanıyorum.. iyi geliyor bana da.. ama gaps diyetini uzun period yapabilirsem bu hastalığı yenme şansı var bence.. ben daha 3.günündeyim ve tuvalet sayım iki oldu..
Beğen (0) | Rapor | Permalink | 2 months ago

konya1453 demis ki:

Propolis sitesini önermiyorum dikkatli olun http://www.ekopropolis.com
Beğen (0) | Rapor | Permalink | 2 months ago

konya1453 demis ki:

SLM Arkadaşlar GAPS Diyetini uygulayan varmi ben bir hafta uyguladım sonra bıraktım dayanamadım ama uyguladığım hafta çok iyiydim çok rahattım diyet uzun kitabını okumak lazım kısacası kazain ve gulüten içeren hiçbir gıda yok bol et balik suyu ve eti
Beğen (0) | Rapor | Permalink | 2 months ago

kullanici1941 demis ki:

Teşekkür ederim
Beğen (0) | Rapor | Permalink | 2 months ago

konya1453 demis ki:

Su bazlı propolis kullandım sabah akşam 20 damla aldığım yer http://www.ekopropolis.com
Beğen (1) | Rapor | Permalink | 2 months ago

kullanici1941 demis ki:

Peki propolisi nasil kullaniyorsunuz Yani toz sekli var, damla formu var, eczanelerde satilan formu var Siz hangisini ve hangi dozda kullandiniz ogrenebilir miyim
Beğen (0) | Rapor | Permalink | 2 months ago

konya1453 demis ki:

slm arkadaşlar propolis antibiyotik gibi etki yapıyor bırakınca yine nüksediyor ama ilk kullandığım zaman çok mukus geldi ve çok rahattım şu anda da baya rahatım ama 15 gün ara verdim yine başlıyacağım vücudum alışmasın diye ara verdim dozunu aşmamak lazım aşınca romotait artirit azıyor bende var olmayanları bilmem not: yeni ülseratif kolite yakalanan lar iyileşme olanağı çok yüksek propolis le, propolis kullandığım zaman rahat yemek yiyebiliyorum misafirliğe rahat gidebiliyorum rahat birşekilde gezebiliyorum şimdilik bu kadar sorusu olan sorabilir. Teşşekkürler
Beğen (0) | Rapor | Permalink | 4 months ago

kullanici1799 demis ki:

arkadaşım, muhtemelen remisyon dönemindesin.. bu hastalığın şiddetine göre bir kaç yıl kadar rahat edebilirsin sonra tekrar aktif olur bi süre uğraştırır.. böyle geçiyor zaten.. propolis bende kullanıyorum.. shiffa home dan uzak durun..arifoğlu iyidir bu ürünlerde.. bende doğal ürünlere bel bağlamış durumdayım.. rahat dönemde dahi crp düşmüyor ki bu bizim bütün organlarımıza damarlarımıza zarar veren bir durum. hastalık tam anlamıyla geçmediği için geleceğimiz parlak görünmüyor maalesef.. ama morali iyi tutmak, beslenmeye dikkat etmek, propolis gibi ürünler kullanmak umarım bizlere daha iyi bir yaşam sunar..
Beğen (0) | Rapor | Permalink | 4 months ago
DMCA.com Protection Status